fredag 13. januar 2012

Vintage kort.

Tar igjen det tapte med et innlegg i dag også jeg :o) Har laget et "Vintage" kort til en god veninne som fyller år og som er meget glad i denne stilen. Enkelt og grei, laget på papirpose (som vanlig? Haha!)



Jeg har brukt en Martha Stewart puncher på papirposen. Arkene, som er fra Me and My Big Ideas, og papirposen har fått en runde med sverte og "rufsing" på kantene. Bilder er fra et Peon Designs klippeark og kaffetaggen er hjemmelaget! Ellers har jeg brukt helt vanlig hamp, og selv laget tekstarket jeg har brukt som effekt. Egentlig veldig enkelt og morro å lage bakrunner selv. Utrolig hvor langt man kommer med et tekststempel, litt sverte og kaffe ;o) Tekstfeltet på bildet ser litt "skjevt" ut, det er bare fordi jeg har dekket over den opprinnelige som er skrevet på. Pynten er i all enkelhet noen roser fra NSS, litt gameldags gassbind og en charm.

Har i dag mottatt en lekker hobbypakke i posten, en overraskelse jeg vant i en konkuranse like over jul. Og hvilken pakke! Akkurat min stil <3 Roser i diverse farger, blonder, vintage bilder, stempel, bling osv osv... Tusen takk for det Elisabeth. Værdt å ta en titt innom hos denne dama. En hærlig start på helga, i tillegg til at jeg har bestillt flybilletter til drømmehelga i Bergen i midten av mars... Hvilken lykke å skulle prate og kreere en hel helg, me bare likesinnede papirgale! Mye å se fram til :o)

Til slutt vil jeg også benytte muligheten til å takke alle som titter innom meg her i bloggen. Ser at tallet på visninger kryper opp mot 2000!!! og DET er ikke dårlig det, til nybegynner å være. Så da tenker jeg å fyre av en Bloggcandy når vi runder 2000... Er du med?

Riktig god helg til dere alle.
- Elin

7 kommentarer:

  1. Hei. Vil legge igjen en hilsen til deg Elin og takke deg for flotte tips og den gleden du viser i dine kort. Nydelige er de, du er flink.
    Ønsker deg en god helg.

    Mvh Bente.. :)

    SvarSlett
  2. Virkelig et nydelig kort. Lekkert.

    SvarSlett
  3. Tusen takk ;o) Riktig god helg tilbake!

    SvarSlett
  4. Nydeligt <3 Nå gleder jeg meg til du kommer på besøk til meg, jeg tror jeg kommer til å få mange flotte tips av deg <3 Klem Linbjørg

    SvarSlett
  5. Takk søte du <3 Tror nok vi skal få oss en hærlig helg ja... og lære litt av hverandre , det er jo litt av poenget :o) Resten av poenger er vel så viktig: å skape, drikke kaffe, skravle i lange nattetimer, spise god mat og le mye. Gleder meg Linbjørg!

    SvarSlett
  6. Åh så fint! Veldig koselig blogg du har!
    Såg en ting jeg må prøve å lage og, håper at jeg får tid i dag =D Så takk for inspirasjonen! Jeg har forresten nettopp brukt samme bilde som deg på et kort, veldig artig å se hvor forskjellige de kommer ut i forskjellige prosjekter!

    SvarSlett
  7. Takk for det Olga Marie. Noe av det beste med denne hobbyen er at man kan bruke en og samme ting på uendelige mange måter, og dermed inspirere hverandre til å lære og prøve nytt :)

    SvarSlett