søndag 22. januar 2012

Poooosekort :D

Ja nå var det jommen lenge sia jeg har lagt ut noe posekort her! Haha... Nei helt erlig så er jeg mer hektet en hva sundt er når det gjelder disse posene. De er så snope! Lett å bruke, rask å lage, fine å se på, egner seg til minigaver og gavekort osv osv. Denne gangen har jeg prøvd meg på blått! Det er i grunn en av mine favoritt farger, men ikke alltid like lett å bruke:



Her har jeg brukt et gammelt mønster ark av ukjent opphav. Ms punchere på kanten øverst. Jeg har svertet og frynset kantene som vanlig. Også har jeg testet min nye Nellie sirkel dies, som i grunn var ganske søt... Kjenner noen opphav til dette stempelet? For det husker ikke jeg hvor kom i fra. Men bildet er nok fra Pion Designs klippeark som vanlig. Ellers har jeg brukt kakeserviett, litt blomster og bling.

Ønsker alle en fin dag :o)

- Elin

4 kommentarer:

  1. Hei Elin, og tuuusen takk for koselig kommentar♥! Ser ikke ut som du trenger noen tutorial, når jeg ser i bloggen din!;) Såå mye lekkert her atte! Det herrekortet har jeg laget som en lomme, dvs. at du kutter som nesten vanlig, 16 x 30 cm, deretter preger du v 15 cm på tvers, som vanlig kort, så preger du hver side v 0,5 cm, men kun frem til halvparten av lengden 8den du har preget på 15 cm, brett disse to halv cm, som du får på hver side, inn, brett kortet i 2 8da blir det 15 x15 cm, og lim kortet sammen. Da får du en lomme med åpning kun på toppen!:) Så lager jeg bare en tag, som jeg først bruker en eller annen bord dies(punch på toppen av (i dette tilelle Tim Holtz dies♥;D), og tag'en er da ca 13, 14 cm..pynt og stæsh i vei, hihi..Veldig kjekt kort om man ikke skal lage så veldig my utav det, og spes. til herrekort, synes jeg;)).
    Skjønte du noe av denne forklaringe da?:))

    Ha en fortsatt flottanes kveld♥
    Klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Nydelig kort !!
    Så flott med brunt og blått sammen.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Ellen takk for beskrivelsen, dette må nok prøves snart :o) Så får vi se om beskrivelsen hjelper meg på veg *hihi*

    Og tusen takk for koslig kommentar Kjerst, er så hyggelig at noen titter innom :o)

    SvarSlett