tirsdag 24. januar 2012

Bryllupskort.

Da var jeg til slutt i havn med et bryllupskort jeg har hatt på vent lenge. Merker at dette ikke er min sterkeste side, og skulle i grunn ønske flere giftet seg så jeg fikk øve mer!! Haha... Uansett blei det da resultat denne gangen også og jeg har farget mitt første motiv med promarkers. Takk og lov for disse vakre motivene fra Lilly Of The Valley, de gjør så mye i seg selv... og tusen takk til snille sambygding Wenche som lar meg teste nytt utstyr hos henne tidt og ofte, nå har jeg bestillt mine egene Promarkes og gleder meg stort til å øve mer på dette!


Som nevnt har jeg brukt motiv fra LOTV, som er farget med Promarkers. Så har jeg brukt creme og lilla bazzil i bunn, og det lekkre mønsterarket er kjøpt på en bokhandel uten at jeg vet opphavet. MS puncher på kantene og hjørnepuncher inni på skrivefeltet. Tag med enkelt tekststempel, som er fra Storyteller. Tag-lommen i kortet er også ment som pengelomme eller gavekortlomme...





Nå gleder jeg meg stort over at vi går en "romantisk" tid i møte... Morsdag, valentinesdag, mange små verdensborgere skal komme til og jeg elsker å lage søte kort <3

Ha en super dag og tusen takk til alle dere som titter innom meg, det er så morro å se visningstall som stiger, nye følgere og hærlige kommentarer som ligger igjen!

- Elin

5 kommentarer:

  1. Det var nydelig! Bryllupskort er du så absolutt god på :-) Så mye lekkert du lager!

    Tusen takk for hyggelig besøk hos meg, og så morsomt at du er med på candyen min! Jeg er gjerne med på din også :-)

    Ha en fortsatt fin og kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Du er så flink, Elin! :)

    Elsker å se på alt det fine du lager, finner mye inspirasjon hos deg. :)

    En ting jeg lurer litt på er hvordan du lager de forskjellige kantene dine?

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter <3

    Kantene mine stanser jeg ut med ul ike punchere, for det meste Martha Stewart punchere... de har meget godt utvalg, både til kanter og hjørner :) Ellers går det på sverting og rufsing for det meste... Bryllupskort får som regel et litt "renere" uttrykk" hos meg en alt anna :D

    SvarSlett
  4. Nydelig kort !
    Takk for at du er med på blogg candyen min - lykke til med det. Jeg blir gjerne med på din
    :-) Nina

    SvarSlett