torsdag 26. januar 2012

Prismacolor og Sugar Nelly.

Da har jeg glede av å vise fram mitt første Prismacolor prosjekt! Må ærlig innrømme at jeg var usikker på om disse blyantene var værdt prisen de kostet, men der måtte jeg fort endre meining.... jeg ELSKER prismacolor! Så tusen takk til  snilleste Evy-Kristin som ga meg et lynkurs og overbeviste meg om at dette var tingen :o) Jeg har enda til gode å øve på å kombinere blyanter og tusjer, men med både prismacolor og promarkers i hus er det snart dags for det også...

Jeg har valgt å "øver" på disse vakre Sugar Nelly stremplene. De er digitale og gjør seg utrolig godt i seg selv, da de allerede er skyggelagt. MEN det betyr ikke at man kan forbedre litt med egen skyggelegging? Denne vakre jenta heter "Joy sittng" og fanget mitt hjerte med en gang:


Ellers har jeg brukt mønsterark fra Pion Design som vanlig. Kantene er svertet og frynset litt. Har brukt MS puncher på kanten og spelbinderdies til å kutte ut sirkel og scalloped sirkel rundt jenta mi. Stempelet inni er fra NSS og ellers har jeg brukt silkebånd, roser,en gardenia og en hjertecharm på utsiden. Sommerfuglene er stanset ut med en puncher.


- Elin

7 kommentarer:

  1. Hvor er det yndigt Elin, i skønne farver, og et sødt stempel. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Kanon fint! Utrolig fint fargelagt :) Fikk lyst å prøve jeg også :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille dere :o)

    SvarSlett
  4. Nydelig !
    Fargeleggingen var bare såååå flott !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Åååh..så vakkert da, Elin!!♥. Hva er det du snakker om da, du er jo såå dyktig selv!! Men, 1000-♥-lig takk for nok en koselig og inspirerende kommentar i bloggen min♥!;) Jeg bruker aldri NOE med ferdig glitter på, hihi..for jeg er egentlig ikke såå veldig glitrete, men..om jeg skal ha noe på, så bruker jeg Stickles-Star Dust, eller til jul-Stickles-Tiara, eller Platinum!;) tar bare litt på histen og pisten:)

    Ha en strålende dag, videre, Elin (og du..ikke rart vi liker samme tingene, for begge er vekten, og begge er sykepleiere, hehe;D)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  6. Så flott det var!!!
    Søtt motiv og vakkert farget ♥
    Flink du er:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett