mandag 30. januar 2012

Restepose :o)

Koser meg støtt med disse herlige posene jeg, innimellom morsdagskort, valentines og bursdager :) Denne gangen har jeg testet en ny type pose, ganske tynn og størrelse ca 10,5 x 15,5 cm.



Jeg kan desverre ikke si hvor møsterarket kommer fra, da jeg som nevnt er i restebunken og henter for tiden, både hva ark og blonder/bånd angår. Godt å få brukt opp litt :) Bildet er fra Pion og blomstene i hovedsak fra NSS og Hobby Himmelen. Har brukt standard teknikk med å rufse/sverte kanter her og der. Blomstene har fått et hint av glitter. MS puncheren dolly er min absolutte favoritt og brukes ofte. Stempelet er jeg fortsatt usikker på hvor kommer fra, da jeg fikk det i en julekalender :) Har brukt spellbinder til ovalen og MS hjørnepunch på tagens skriveflate. Har valgt å holde tagen helt enkel her, da mønsterpapiret gjør seg i seg selv.







- Elin

7 kommentarer:

  1. Fantastic, love this tag (and the others in your posts below!).
    xoxo, Alessandra

    SvarSlett
  2. Such a GORGEOUS tag Elin!
    Love the vintage look so much.
    Many thanks for participating in my candy.
    Wishing you a happy day.
    Hugs from Germany
    Swantje

    SvarSlett
  3. Smukt vintage posekort, i skønne farver. v.h. morkaren.

    SvarSlett
  4. Thank you ladies <3 Så utrolig koslig å få tilbakemeldinger!

    SvarSlett
  5. Nydelig posekort igjen fra deg.
    Flott bilde og lekkert pyntet.
    Tror jeg må finne frem posene igjen snart,blir helt inspirert jeg ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Åååå, så fint det var ♥

    SvarSlett