mandag 9. januar 2012

Bryllupsras(eri)!

Ja da sitter jeg omsider her igjen, i hobbykroken min. Planen i kveld var å produsere et av flere bryllupskort jeg har på bestilling, men hjelpe meg så stilt det sto i dag! Ingen snope ideer poppet opp, så tror jeg må surfe meg noen runder i internettværden etter tips og inspirasjon.

Legger med bilder fra de få bryllupskortene jeg har laget tidligere, i tillegg til ei bryllupsbok jeg har lagt ut før. Dette var mitt første bryllupskort. Når jeg tenker meg om har jeg bare brukt denne firkant diesen fra spellbinder en gang, oij oij... hvilken skam! Laget en gavekortlomme inni kortet, da det skulle være fra et spleiselag.


Kort nr 2 ble jeg meget fornøyd me, det var SÅ koslig å pusle med. Beklageligvis er bildene mørke (ja, jeg strever stadig med å finne gode bakgrunner til fotograferingen), men dere får da et lite inntrykk om ikke annet ;o) Jeg brukte et ark fra Panduro med bryllupsteam, bamsene er fra Popcorn, tekststemplene på begge kortene er en stempelplate fra Storyteller. Vindustempelet er fra Magnolia og hjertedies fra Nellie Snellen.




- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar