onsdag 4. januar 2012

Tegnebok og ny lærdom.

Da ble det ei siste tegnebok for denne gang. Min tantejente fylte år i romjula og måtte jo få en liten bursdagsgave. Har stemplet opp noen av stemplene mine på annenhver side i denne skisseblokka, som hun kan farge og deretter bruke til hva hun vil. Arkene kan lett tas ut og motivene er derfor anvendelige både i boka, som bilde på vegg, på kort osv.  Arkene jeg har brukt her er fra Cardstock blokka Me&My Big Ideas (som jeg stadig sliter med å få brukt opp!), bokstaver og sommerfugler kom i en av medlemspakkene fra Creative Club og stempelet på forsiden er så klart fra Magnolia :o)



I går hadde jeg en lærerik kveld her i nord. En bekjent hadde et lite lynkurs for meg i fargelegging med kombinasjonen promarkers og prismacolours. Jeg ble selvfølgelig helt frelst! Men fy for noen priser vi må forholde oss til her i Norge, sammenlignet med feks USA... Nå har jeg alltid vært skeptisk til å bestille ting fra utlandet og på internett, men den saken skal det gjøres noe med nå: På tide å lære seg paypal, tollregler og utenlandske forhandlere! Wish me luck :o)

- Elin

2 kommentarer:

  1. hehe...ja det blir fort en dyr hobby etter hvert, men gu som vi koser oss ;) Jeg bestiller nesten alt av hobby ting fra enten usa eller storbritania, får mer for pengene ja :)

    Hos Joanna Sheen har de forresten gratis frakt også, bare husk tollgrensen på 200, bestill heller i flere omganger, frakten er gratis uansett:)

    http://www.joannasheen.com/craft-supplies/

    SvarSlett
  2. Må si meg enig med deg Junhild, tross pris så koser jeg meg glugg i hjel med dette :D Har sett litt på joanna i forhold til promarkers,så kan nok hende jeg bestiller derfra etterhvert :)

    SvarSlett