søndag 15. januar 2012

Mere Vintage.

Er stadig i vintage hjørnet og det blir derfor flere posekort hos meg for tiden. Har prøvd en ny måte å bruke papirposene mine på, og det var slettes ikke dumt dette heller. Inspirert av Wenche Jensen, som er en hauk på posekort!

På dette kortet har jeg brukt MS punch på posekanten og lagt en kraftig blonde under. Kantene har jeg svertet i veg på både posen og arkbitene. Jeg har brukt mønsterark fra Me and My Big Ideas (som jeg fortvilt prøver å bruke opp!), samt egenproduserte tekst ark. Alle ark har fått en real runde med kantskrape.

Stempel er fra kort og godt. Har har jeg testet en ny teknikk: Jeg stemplet først med Versa Mark limpute (til embossing), så brukte jeg Pan Pastels til å farge både stempeltrykket og bakgrunnen. Syntes dette ga en fin effekt, eller hva synes dere? Blomstene er fra NSS og fra mors gamle blomsterbindingsskrin!!
Taggen er hjemmelaget kaffetag meg stempel fra NSS. Jeg simpelten ELSKER disse vakre tekstene, blir aldri nok av slike :o)




Ha en fin dag.

-Elin

3 kommentarer:

  1. Knallfint kort. Du er så flink. Takk for tipsene :)

    SvarSlett
  2. Takk takk Jane, ja tips kan man aldri få nok av ;o)

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert - gleder meg til å følge med i bloggen din - inspirerende:)

    Klem Tone

    SvarSlett