fredag 6. januar 2012

Gammelt nytt.

Det blir litt stillstand i kreasjonshjørnet mitt nå som jeg befinner meg i nord hos mine foreldre. Men det er koslig å komme hjem å se at mamma har pyntet til jul med gamle kreasjoner fra hobbyrommet mitt :D Denne esken laget jeg til henne i fjord, og fyllte den me hjemmelaget marsipan! Nomnom <3 Jeg har brukt de nydelige julearkene fra byEvy og nissejenta oppå er klippet ut av de ene arket, MEN! Som noen sikkert har lagt merke til, så har jeg brukt jenta tidligere i bloggen min... Jepp du får henne som stempel også. Nydelige "urnorske" motiver spør du meg.


Ellers driver jeg fortvilt å finne ut hvor jeg skal skaffe Prismacolor Premier blyanter fra, uten at det koster meg sjorta! Om noen har gode tips, ideer, råd eller til og med brukte sett de vil selge, vær så snill å sende meg en melding eller en kommentar :o)

Nå bobler kreativiteten over her snart, nesten 14 dager med ubrukt energi er klar til å slå seg løs når jeg kommer hjem og jeg GLEDER meg!!!!

- Elin

2 kommentarer:

  1. tusen takk for koselig kommentar om hva ditt nyttårsforsett er.....
    -og om du kan sende meg adressen så kommer det en liten RAK på veien mot deg i løpet av neste uke.....-du vant-du vant!!!

    Nydelig boks du har laget her forresten!!

    SvarSlett
  2. OOOhh jeg vant!!! Adresse kommer på privaten :o) Miiih så spennende da :D

    SvarSlett