torsdag 12. januar 2012

Dåpskort.

Jeg må bare beklage mitt fravær når det gjelder oppdateringer her i det siste, dagene løper fra meg og telenor får ta sin del av skylda også! Internett som er til og fra, menst fra, bidrar ikke til at jeg får oppdatert så hyppig! Med det sagt:

Nå har jeg laget mitt første dåpskort :o) Dette var riktig morro, og jeg synes ikke resultatet blei så ille heller. Hiver ut en bildeflomm og litt info her:

Som base har jeg brukt lyseblå bazzil, rammene er brun bazzil og arkene er vanlige blå ark som har fått en omgang med tekststempel og pan pastel. (pan er genialt å bruke til å lage duse bakgrunns mønster, digger!). Uglestempelet er fra byEvy <3 og tekst fra NSS. Har brukt MS puncher på kanten, spelbinders og hjemmelaget kaffetag. Rosene er fra NSS og Gardenia + babyvognen fra Wenche :o)



Så får vi håper bestillern blir fornøyd, og dåpsgutten like så ;)
Ha en super dag!

- Elin

4 kommentarer:

  1. Så nydelig kort <3 <3 <3 Nydelig kortform og nydelig sammensatt, høres spennende ut med PanPastel håper å kunne lære mer om det!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ellen! Varmer et papirhjerte å høre slikt <3 Pan Pastell er vell værdt å investere i, er så utrolig anvendelig! Og meeeeeget dryg i bruk... Engangsinvestering;o)

    SvarSlett
  3. Maser litt til jeg ;) Syntes det var så nydelig <3 Husker du på hvilke mål du har preget på her? Er det ett 12 * 6 kort <3

    SvarSlett
  4. Hei Ellen, er bare å mase alt du vill ^^ Jeg har tatt utgangspungt i vanlig 15 x 15 cm her, men husker desverre ikke cm jeg preget på. Etter i ha punchet kantene er kortet preget på 10,5cm og 8,7cm om det er til noen hjelp :) Men det er med punched linje.

    SvarSlett