lørdag 1. desember 2012

God Jul fra Inkido.

Et koslig gammeldags julekort har jeg å vise fram i dag. Årets julekolleksjon fra Inkido inpirerte meg stort i kortproduksjon, så det blir nok flere av disse å vise fram:


Hvit papirpose som base, med deilige Inkido mønsterark. Nissebildet er også fra Inkidos klippeark.
stempel fra Kort og Godt, blonder fra Live and Love Crafts, juleroser fra Storryteller.
 Ordene er fra et Maja Design ark, og branden fra Hobby House. Halvperler fra KOG.
Jeg lager ofte tagene mine enklere en dette, men her er restene fra mønsterarkene brukt. Har punchet topped med MS puncher og stemplet med KOG stempel. Skrukkebåndet har jeg skrukket selv, det er vanlig brunt hugsnug bånd fra Etsy.


Nå skal jeg forpleie meg selv litt. Har et par mandler mindre siden i går, og er en smule redusert fremmover. Ristriksjoner på løftin, spising og you name it... Men scrapping, det får de ikke tatt i fra meg! Hahaha :D

Ha en super lørdagskveld!
- Elin

2 kommentarer:

  1. Hej Elin,
    Hoppas du mar battre efter operationen snart. Famtastiskt vackert julkort; kanns verkligen gammaldags, Inkidos papper ar underbara for denna typ av projekt.

    Kram,
    Sandra

    SvarSlett
  2. Kul att du är med om min candy :)

    Ett jättefint julkort i mysiga papper.
    Ha det gott//Lisa

    SvarSlett