mandag 3. desember 2012

Juleposekort fra Inkido (igjen)

Er man i julemodus, ja så ER man i julemodus :)
Her kommer nok et  julekort laget med Inkidos vakre kolleksjon:

 Hvit papirpose, kantene punchet med MS Eyelet lace. Bildet fra Inkidos klippeark, KOG stempel, "god jul" fra Maja Design og halvperler fra KOG. Kakeserviett fra Panduro, og blonder fra istanbull:)
 Litt nærbilder og detaljer må vel til:
 På tagen har jeg brukt 6x6 papirer fra samme kolleksjon, derfra kommer også nissen. 
Stempel fra KOG og brand fra Hobby House. Hugsnug bånd i toppen.


Kan heldigvis meddele at formen er (forhåpentligvis) stigende nå, og etter en uke uten scrapping holder jeg på å bli helt TUSSETE!! Prøvde meg på en liten time i kroken i dag, men værden snurrer nok litt vel mye enda... Jeg kommer sterkere tilbake.

- Elin

2 kommentarer:

  1. Hej Elin. Va kul att du vill vara med i min bloggcandy :)

    Jättefina saker du gör!

    Kram Sandra

    SvarSlett
  2. Oj, sa fint det blev dar upptill med Inkidos papper kombinerat med parlorna. Otroligt elegant!

    SvarSlett