torsdag 6. desember 2012

Adventskalender hos LLC: Luke 6!

Heisan hoppsan :)
Om du ikke har fått det med deg enda, så skjekk ut Adventskalenderen hos Live & Love Crafts!!
 Hver dag  fram til 24 Desember kommer vi i DT'et samt noen flinke gjeste DT'er å vise dere produkter laget med våre favoritter hos LLC.

I dag er det luke nr 6 som "åpnes" og en av mine favoritter som vises fram: Tim Holtz Idea-ology Memo Pins! Jeg bruker stadig disse lekre små pinnene på mine prosjekter, og elsker måten de tilføyer litt "hardhet" i mine ofte så myke prosjekter.

...og her er hva du kan vinne: Idea-ology Memo Pins from Tim Holtz.

For muligheten til å vinne må du gjøre følgende:
1) Bli følger av LLCs blog om du ikke allerede er det.
2) Post vår adventsblinkie i sidebaren på bloggen di. Html koden finner du HER..
3) Legg igjen en kommentar på blogposten med dine tanker om dagens prosjekt.

... og her kan du se hvordan jeg har brukt Idea-ology Memo Pins på min lille gaveeske:
Esken i seg selv er "skallet" til cabernet osten du får kjøpt i butikken. Jeg har dekket bosen med skjønne papirer fra Maja Designs siste koleksjon: It's Christmas Time. Arket jeg har brukt heter The perfect Gift. Som dekorasjon på toppen har jeg brukt Jute Fabric, en stoffrose fra Tulle Pleat Trim, Roses with Glass Pearls fra KOG og en nydelig Brass Butterfly for å toppe det hele.
Jeg har brukt naturbånd rundt boksen, og kombinasjonen av Idea-ologi Memo Pins og en stor perle fra Melissa Frances ga esken den siste finish!
Er ikke denne charmen helt skjønn? Elsker utseende på denne, selv om den er ganske stor gjør den seg godt på et slikt prosjekt. Jeg har fylt esken med Osteklut og lagt inni en hjemmelaget såpe. Perfekt liten julegave til en god veninne eller hur?

Det var det fra meg i dag. Ønsker deg masse lykke til om du prøver lykken i kalenderen hos LLC :o)

- Elin

2 kommentarer:

  1. Så my lekkert du lager! Måtte jo rusle litt da jeg tittet innom.
    Takk for at du ville være med i det lille lotteriet mitt :)

    SvarSlett
  2. Finns det nagot du inte gor sjalv? Tval till och med?! Jag kan inte bestamma mig for om jag gillar Majas bruna eller roda papper bast i ar, men det har var en supersot liten ask. Jag tror jag bestammer mig for de bruna nu....eller... :-) Har i England kommer tyvarr osten inte i nagra fina runda askar :-( Sa fint det blev med parlorna pa fjarilen!

    Kram,
    Sandra

    SvarSlett