torsdag 20. desember 2012

Luke # 20 hos LLCs julekalender.

Da var det torsdag og mitt siste bidrag til årets julekalender hos LLC.
Har du ikke deltatt eller vunnet noe enda, har du noen få sjanser igjen... og har du vunnet: prøv igjen:)
Dagens premie er nydelige Love Hangers fra Maya Road og en pakke Tim Holtz Idea-Ology Hanger Clips:


 Og her er mitt prosjent hvor jeg har brukt en Love Henger fra MR:

Jeg har laget en pakkelapp/gavetag til å henge på en bestemt julegave. Jeg har brukt rester av Maja designs Sparkle og Julefried ark som kan finnes i It's Christmas Time 6x6 blokken.
Julenissen og "joyful noel" sirkelen er fra Die Cut Arket av samme serie. Jeg har brukt gesson på kantene og litt blonder og Rhinestone Lace i nedkant av taggen. Jeg har også brukt litt Osteklut under de røde rosene fra Storyteller, og disse nydelige Magnolia Vintage Berries.
Ett lite nærbilde av hengeren som har fått et lage med gesso.
Og på bildet under ser dere tagen på julegaven. Noen ville kanskje synes den er stor, men jeg trengte plass til skrive litt mer en bare til/fra ;)


Lyst til å vinne hengere? Da må du gjøre følgende:

1) Bli følger av LLCs blog om du ikke allerede er det.
2) Post vår adventsblinkie i sidebaren på bloggen di. Html koden finner du HER..
3) Legg igjen en kommentar på blogposten med dine tanker om dagens prosjekt.

- Elin

2 kommentarer:

  1. Det har var bara sa fantastiskt lackert; helt underbart hur du hangt upp tag:en pa galgen. Sa fina farger och fint dekorerat. Verkligen stamningsfullt; lyckliga Wenche...

    Kram,
    Sandra

    SvarSlett
  2. Wspaniały tag i cudowne wieszaczki:)))

    SvarSlett