torsdag 13. desember 2012

Advents kalender luke 13 hos LLC.

Da var vi kommet til 13:e Desember og lusiadagen! Skal si tiden raser avgårde...
I dag har det blitt rundstykker og pepperkakehus her i gården <3

Det er fortsatt muligheter til å vinne scrappegleder hos LLC, hele desember faktisk!
I dag har jeg fått leke meg med en av mine høyt elskede blonder i LLC's Butikk: Lace Camille.
Jeg er helt klart en av dem som bruker mye blonder når jeg kreerer, og siden jeg ble med i DT'et hos LLC så har jeg sikkert brukt minst 5 meter av denne blonden. Kjempelekker alene, kjempelekker i kombinasjon med andre blonder og bånd.

...såååå i dag kan DU vinne 2 meter Lace Camille (33mm)

For muligheten til å vinne må du gjøre følgende:
1) Bli følger av LLCs blog om du ikke allerede er det.
2) Post vår adventsblinkie i sidebaren på bloggen di. Html koden finner du HER..
3) Legg igjen en kommentar på blogposten med dine tanker om dagens prosjekt.

...og her er mitt prosjekt i dag. Jeg har dekorert et stort norgesglass til å ha julekaker i:

 Har brukt Maja Designs Santa and the Tree fra "It's Christmas Time" . Jeg har punchet med Martha Stewart rundt kantene og svertet før jeg limte på glasset. Har lagt Lace Camille rundt hele glasset . "God Jul" Teksten er fra bunnen av et Maja Design's ark. Har brukt et flott Gingham bånd for å få en litt julete følelse.

Har brukt et nydelig Bark Hjerte som har blitt en kjempefavoritt. Det gir prosjektet en  "close to nature" eller "down to Earth" følelse. Søte ord fra klippearket til Papirpikene er med og litt "bling" i form av rhinestones.
På toppen har jeg brukt en kakeserviett og mønsterarket Sparkle fra Maja Design. Teksten er fra Kort og Godt. Så var det bare å fylle på mmmmmm kaker :)

- Elin

2 kommentarer:

  1. Riktig så smakfull. Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Jag gillar den traditionella kanslan som det rutiga bandet formedlar i kombination med barkhjartat. Det kanns sa mysigt och gammaldags! Och nu far jag ju till och med tillfalle att smaka pa kakorna! :-) Tack sa jattemycket an en gang for din julgava; som jag sa tidigare, det ar det vackraste jag nagonsin fatt, jag ar sa otroligt glad och tacksam over den underbara asken.

    Kram,
    Sandra

    SvarSlett