mandag 10. desember 2012

Pakkelapper/Pakkelakker

Hei hå i bloggland. 

Her har det vært stille en stund, med god grunn! Jeg har tilbragt helgen på sykehuset etter ei lite hyggelig uke med ca null næring og ca alt for mye pain. Det endte med intravenøs vesketilførsel og morrofin noen dager og ENDELIG føler jeg at jeg kanskje blir bra igjen ;*) Å fjerne mandler er vist ingen spøk... Dagens dose syting er herved levert, og nå er det bare såååå godt å komme hjem tross vannkopper på minstesnuppa og feber på størstesnuppa. Snakker om å få alt på en gang :p

Jeg har noen søte små pakkelapper å vise fram i dag, eller pakkelakker som småtrollene sier:

Her ser dere min måte å bruke rester på! Tagene er selvfargede kaffetags, med resterark av Maja Designs siste julekolleksjon. Stempeltrykk fra Kort og godt litt her og der, skjønne Tikkets fra Digital by Janet (som vanlig <3) og koslige juleord fra et klippeark fra Papirpikene.
Har også brukt noen halvperler og hug-snug bånd på toppen. På baksiden har jeg stemplet med et TIL/FRA stempel. Enklere blir det ikke?

Ha en flott uke!

- Elin

3 kommentarer:

  1. Så nydelige de er alle sammen. Ha en flott uke du og. Klem

    SvarSlett
  2. Jag beundrar hur du alltid lyckas anvanda dina pappersrester...sjalv sa har jag en stor hog som bara vaxer och vaxer... Enkelt sager du, kreativt och elegant sager jag!

    ~Kram~

    SvarSlett