mandag 17. juni 2019

Utfordring for juni - sommer

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst og litt mer inspirasjon til temaet SOMMER! For vi skal nemlig lage et prosjekt som gir følelse og preg av sommer.

Jeg har laget en sommer-layout for å friske opp litt i sommer-feelingen, og denne LOen ble litt til mens jeg gikk veien altså.. Hadde et mønsterark med ferdige ruter, men ville bruke de på en ny måte. Klippet de ut og limte de på hvit kartong fra Papicolor. Valgte å lime de i diamantmønster for moro skyld.


Deretter grunnet jeg med Amsterdam transparent gesso og gikk i gang med Marabu Mixed Media Art Crayons. 

Jeg stemplet murveggen etterpå og brukte vannpensel fra Sakura for å påføre farge fra samme Crayons jeg har brukt på firkantene. Streket så opp med Sakura Micron Pen for å markere ekstra her og der. Jeg splatte også litt med rosa farge for å hente igjen fargene jeg ville bruke på bokstavene.

Bokstavene er farget med Amsterdam Akryl i tre sjateringer; hvit og to ulike rosatoner. Når malingen tørket, laget jeg highlights med Sakura Gelly Roll Hvit penn nr 08. 

Til dekor; en salig blanding av blomster (prima), cutouts, glitterlim og litt sølvfarget perlebånd for å ramme inn bildet.


Da er det deres tur å komme med litt sommerlige vibber i Scrappelystbloggen!
Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar