søndag 23. juni 2019

Nøstebarn

Jeg hadde så lyst å dokumentere at jeg faktisk strikket en bukse til minstemann da han skulle komme til. Aldri strikket annet en sokker før (av klesplagg), og med restene etter et nøstebarn-teppe ble det faktisk en liten ullbukse! 

Jeg har testet oxides farger for første gang, på bakgrunnen har jeg stemplet med et kult bokstavstempel fra Marianne Design: Typewriter het det. Jeg bruke fargen Faded jeans og trykket litt sporadisk. Siden jeg ville ha igjen denne fargen, la jeg den også på en hvit kartong som jeg etterpå stanset ut bokstaver og blader av.

Jeg rammet inn bildet med å stanse ut en hvit ramme, samt bygge opp med litt resteark og osteklut for å skape litt liv.

Blomster, blader og bær fra prima. Elsker disse gull-detaljene på både ark og blomster <3


Elin.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar