lørdag 22. juni 2019

Shakercard med drømmefanger.

Hei fininger. Nytt kort for Scrappelyst å vise frem!

I dag har jeg laget et shakercard til en forandring. Lenge mellom hver gang, men litt morsome er de jo ;) Denne gangen ble det et kort i lilla og søt stil. Har du lyst å prøve å lage slike kort selv? Vi har så klart en tutorial som hjelper deg på vei ;) Bare klikk deg inn HER.

Jeg tok utgangspunkt i dette nydelige motivet fra The Art Of Papercraft, og valgte fargene mine basert på drømmefangeren. Jeg bygget opp med motiv først, deretter dobbel ring med hvit mosgummi, fylte inni med lilla paljetter fra Kort og Godt (PA246) og til slutt gjennomsiktig plast.

Jeg monterte motivet mitt på en enkel hvit pose med litt hvit bøgepapp og papirer fra Papirdesign (PD1900027). "Gratulerer med dagen" er en sticker fra Papirdesign, fra platen 18384 Konf.Jente.

Som dekor har jeg valgt litt blomster fra I Am Roses, halvperler fra Papirdesign, noen nydelige utklipte sommerfugler fra The Art Of Papercraft og litt hamp fra Kort og Godt. 

 Innsiden matcher så klart utsiden ;)

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar