tirsdag 11. juni 2019

Grublis for juni - utfordre deg selv

I grublisen hos Scrappelyst denne måneden har vi lyst til at du skal utfordre seg selv. Kanskje du har et produkt du lenge har slitt med å bruke, en stil du har lyst til å teste ut eller en bretteteknikk som altfor lenge har ligger uprøvd. Nå kan du utfordre seg selv med akkurat det. Husk og skrive hva du har utfordret deg selv med sammen med bidraget ditt.


Jeg kan ikke si at LOer er en utfordring for meg lengre, men jeg har lett for å bli litt for pirkete og perfeksjonistisk på slikt. Denne gangen har jeg utfordret meg selv til å buke noen litt uklare bilder for å dokumentere en vesentlig begivenhet i ene jenta mi sitt liv. OG jeg har scrappet to bilder på en LO, noe jeg sjeldent eller aldri gjør.


Jeg fant de perfekte mønsterarkene hos Papirdesign.  Jeg har revet det ene arket for å indikere fjelltopper, og brukt et par tekststrimler fra Papirdesign de også. Litt restepapir bak bildene, sammen med en stilig stensil og Marabu Mixed Media Akryl Paste - Hvit.  Jeg har i tillegg droodlet på litt med hvit gelli roll penn fra Sakura. Skyene har jeg stanset i hvit kartong og montert på 3L foam puter for å løfte de litt.



En layout i litt annen stil en hva jeg vanligvis gjør, men forhåpentligvis et godt minne i albumet til jenta mi ;)

Har du tatt en utfordring og vil dele den med oss hos Scrappelyst?
Grublisen vår har frist den 6.juli 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar