fredag 3. desember 2021

Hjemmelagede pakkelapper er gull!

Det har blitt en årlig tradisjon for meg å lage hjemmelagede pakkelapper til jul. Det er en super måte å få brukt opp diverse rester på, de kan varieres i det uendelige og setter et personlig preg på gavene under treet.

Her kan du variere farger, form, fasong, med og uten tekst, med bilde kanskje? Det er fort og enket å stanse ut former med dies og kuttemaskin, men har du ikke slikt kommer du langt med "frihånd", mønstersakser, tegne rundt et glass osv. Bare fantasien stopper deg ;)

Jeg synes det er så  koselig å pynte julegavene med hjemmelagede julegavetags, og der har Papirdesign gjort det superenkelt: Dies som stanser ut stjernene i to lag. Her har jeg brukt bl.a "Snøkrystall". Stempelene er fra bl.a Kort og Godt. Jeg har også brukt tekststripe fra Papirdesigns julestickers.


Jeg har svertet kantene litt på de hvite doiliene, og brukt hamp til feste på toppen.




Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar