mandag 13. desember 2021

10 minute craft: Klar - ferdig - ferdig!

 En rask ArtJoural side fra meg i dag. Denne er i A5 format, fra Finnabair, med flere ulike typer sider: Hvite til brune, med og uten mønster. Litt for en hver smak!

Tenkte jeg skulle prøve meg på noe helt nytt, som jeg har sett Maremismallart gjøre flere ganger:10 minute crafts! JEPP; 10 minutter brukte jeg på siden. Det var litt heftig for en utrenet sjel, men jeg lette frem få elementer og har sett mange måter å gjøre dette på på Youtube. Anbefales å prøve :D


Dette gikk fort: bakgrunnsstruktur med revene boksider og washitape, festet og grunnet med clear gesso. Litt mer washitape på, markerte linjer med sort penn. Tilført farge, her i form av Marabu Mixed Media Art Sprayer som jeg bare skrur korken av og bruker slangen på. Tørket litt innimellom, påført hvit gesso her og der, tørket igjen. På med motivet, noen velvalgte ord, hvite splæsj og ferdig! 


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar