fredag 24. desember 2021

God jul!

 I dag er dagen vi skal feire og kose oss med julestemning, julefilmer på TV, julegodis, julepyntet hus, juleantrekk, julegudstjeneste i kirka, julemiddag og julegaver. Jeg håper det er mange der ute som har funnet julefreden og har avsluttet julestresset!

2021 har vært et merkelig år, og selv om vi ser ut til å gå 2022 i møte med samme "stil", velger jeg å fokusere på alt jeg har å være takknemlig for. I år feirer vi jula med familien min for første gang veldig lenge, det skal jeg glede meg over <3 Og under et juletre, en eller annen plass, står denne koselige juleposen med en gave i:


Posen er dekorert med mønsterark fra Papirdesign, motiv fra StudioLight, kransen bak motivet er stanset ut med dies fra Creative Expressions. Dompappen er en button fra Papirdesign, og både hamp og kristorn-grener har fått bli med på dette prosjektet også.


God jul er stanset ut i hvit mosegummi, med dies fra KaBoks. Jeg har rufset og svertet kanter på papirpanelene. 


Med det ønsker jeg dere alle en riktig god og fredfull jul <3

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar