tirsdag 17. august 2021

Mer inspirasjon til august-utfordringen: temaet er striper.

  I utfordringen denne måneden ønsker Scrappelyst  å se striper. Det kan f.eks være tekststriper, striper på mønsterark, malingsstriper e.l. Her er det bare å bruke fantasien.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Min tolkning av oppgaven vår i dag, er kanskje "litt fri". Men i tillegg til tekststriper på ArtJournal siden min, har jeg valgt et blad med striper i som hovedmotiv - blikkfang i siden min. Siden er laget i min Studiolight AJ, som har akvarellark. Dermed slipper jeg å grunne hver gang ;)  Jeg har lekt meg med farger fra Marabu Mixed Media (Art Sprayer) og vann. Selve bladet er et papirelement, som er fremhevet med skyggelegging og hvit gellyroll penn fra Sakura. Tekststrimler fra Studiolight.




Utfordringen vår har frist den 31.august 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Dere skal levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar