søndag 1. august 2021

Hjerteklem - Babykort i blått.

 I dag har jeg et koselig babykort å vise dere. Jeg ble så inspirert av denne nydelige hundevalpen fra ett av StudioLights klippark, og det passet perfekt til et babykort :)



Jeg har brukt en papirpose som base, og pyntet opp med mønsterark fra Papirdesigns "Vårtegn". Jeg har brukt arkene "Stjernehilsen" og "Bamsekos (blå)". Papirene er rufset og svertet i kantene. I tillegg har jeg stanset ut med Pairdesigns vimpel dies og hjerteklem med skygge.


Toppen på posen er punchet med stjernepunch fra MS. Og de engelske tekstene er fra samme ark som motivet fra StudioLight. Jeg har pyntet med litt blonder og de kule stjernene er Papirdesign klistremerker. Bak motivet har jeg brukt en kakeserviett.






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar