tirsdag 28. februar 2012

Et lite kort.

Hei hopp. Her går det i ett om dagen. Størstejenta er på dag 5 med feber, mamman sjøl har fått influensa og dagene er alt for fine til å skulle sitte syke inne!! Skam altså. Men i alt det negative, får man fokusere på det som kommer i nær framtid... Bare 10 dager til scrappetreff på Eina, mitt første store treff noen sinne og jeg gleder meg enormt mye! Fram til da prøver jeg å få unna en del bestillinger: Bleiekake, origamiboks, flere kort.

Men i dag har jeg et 10 x 10 "kjappis" kort å vise fram. Dette ble til i hui og hast, for å slå følge med bloggcandyen min som forlot herfra for en ukes tid siden:

Kortet er laget med resteark fra Pion Design. Bildet er fra en flott gratis nettside hvor man kan laste ned alle mulige lekkre bilder: http://magicmoonlightfreeimages.blogspot.com/. Ellers har jeg brukt en gammel bokside + rutenett bak bilde, og pynten er enkel med roser fra NSS og noen halvperler fra Kaiser Crafts. Teksten er ett maskert stempel fra stempelglede, og stempelet inni er fra tja... Kreativ Hobby tror jeg? Ett av mine første stempler :o)
- Elin

4 kommentarer:

  1. Så fint. Og det gamle bokarket gjorde seg. Fin detalj. Håper du blir helt frisk til treffet. God bedring!

    SvarSlett
  2. Meget smukt kort, i de dejligste farver. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille dere :) Måtte rette meg fra Maja til Pion Design på restearket mitt... tror det ble mer korrekt ^^

    SvarSlett
  4. Nydelig skjønnt kort.
    Flotte papirer ,motiv og pynt.Flott med den nettingen bak motivet.

    Klem Kjersti

    SvarSlett