tirsdag 19. desember 2017

Små julegaver

Små gaver er små skatter <3 Jeg har ikke så mange esker å pynte for tiden, men i jakten på  den perfekte lille "ekstra" gaven til mine nære og kjære, ble disse søte posene til. De passer perfekt sammen med feks gavekort, bøker, velværegaver, eller rett og slett alene som en liten oppmerksomhet.


Jeg har puttet to poser te og to sjokoladebiter i en cellofanpose, og laget topp-pynt med dies fra Marianne Design.  Magic Monday har disse flotte lenkene som egner seg supert til å lage blant annet nøkkel annheng. Akkurat det har jeg gjort her: Jeg stanset ut små sommerfugler i str 1 inch, med farger som matchet lenkene såklart. Så satte jeg på en pebble og laget hull. Laget små "flagg" i brun karft kartong fra Global Hobby og Kunst, som jeg stemplet gode ord på. Disse er fra Kort og Godt. Når jeg festet vimplene på posen, brukte jeg en enkel gluedodz, slik at de lett kan tas av og brukes til annet.


Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar