lørdag 16. desember 2017

Gaveideer fra scrappepulten.

Noen helt enkle, men veldig nyttige og trivelige gaver å både gi og få: Bokmerker!
Jeg har laget litt forskjellige merkelapper til å legge i boken når du trenger en pause; noen er julerelaterte, andre er hverdagslige. 

Disse er pyntet opp med julemotiver. Jeg har brukt hvit kraftkartong (disribueres gjennom Global Hobby og Kunst) som base, og på toppen har jeg stanset ut små hullforsterkere med dies fra Marianne Design. For å lettere få merket ut av mappen og for å finne det lettere igjen i boka, har jeg brukt litt vokset bommulstråd fra Kort og Godt på toppen. Arkene har jeg svertet kantene på. Veldig enkelt og stilrent.

Her er en annen variasjon: Motivene er her festet på kraft kartong (distribueres via Global Hobby og Kunst), og på toppen har jeg brukt tynn hamp i stede for vokset tråd. 


Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar