mandag 18. desember 2017

Rester = Pakkelapper.

Er det en ting vi jenter (og gutter) innen papirhobbyen har i bøtter og lass av, så er det resteark! Avklipp av diverse mønsterark etter ulike prosjekter, som bare ligger og samler støv. 
Men vet du hva? Disse restene er GULL :D 

Jeg har samlet sammen og sortert julerester i egen boks, slik at jeg kan bruke de til årets pakkelapper. Her skal du få se et lite knippe:


Jeg hadde mange små biter med kraft kartong, som jeg stanset ut sirkler av. Her har jeg brukt dies fra Sizzix, Stiched Circles. Deretter har jeg stemplet med foam stempel fra Stuiolight mixed media Foamstamp nr 02 med versamark limpute, for så å embosse snøkrystallen med frantage. Et lite enkelt rødt hjerte fra Staz for å løfte det hele litt. Stemplene på innsiden er fra Papirdesign og Staz. 


Disse pakkelappene er laget på rester av Studiolight ark. Også her har jeg embosset snøkrystallen med fint hvit ebossingpulver, og pyntet med duggdråper fra Staz. Bakpå er det stempel fra Kort og Godt.


Hjertepakkelapper, stanset ut med dies fra Papirdesign. Kartongrester og bølgepapp Papicolor og Folia ble stanset ut, og for litt ekstra effekt har jeg klippet til hjerter i ulike typer mosegummi og lagt bak det øverste panelet. 

 De siste pakkelappene er laget på kraftkartong som jeg har klippet til vimpler. Jeg har brukt koselige motiver fra KristieArt Design og lagt på pebles, før jeg hullet og satte kjeder igjennom. Kjedene er fra Magic Monday. Stempelene er fra Kort og Godt.


Produkter fra Sizzix, Studiolight, Staz, Folia, Papicolor og mosegummi distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Elin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar