onsdag 3. januar 2018

Mixed Media med chipboards og Art Spray (11)

Jeg har gjort det igjen! Nok en Mixed Media side fra meg, den nest siste i mitt pågående prosjekt. Og denne jenter (og gutter?), denne ble jeg bare superfornøyd med <3 Om det er lovt å si det?! ;) 


Da jeg skulle bygge opp bakgrunnen til denne siden, hadde jeg i bakhode et tips om å prøve å bruke chipboard rester og biter, for å skape litt dimensjon. Så da gjorde jeg det! Disse er fra Wycinanka, limt på før jeg grunnet med gesso. Så var det bare å leke!!


Teknikken her er å bruke Marabu Mixed Media Art Sprayer, men i stede for å spraye har jeg skudd av korken og lagt på farge med plastslangen. Jeg prøvde å få fargene til å ligge langs med kanter og inne i firkantene ol, og når jeg aktiverer med å spraye vann på, kan jeg snu og vende arket for å få de til å renne dit jeg vil <3 Digger effekten!


Gitterene og dottene er lagt på med sort Art Crayon og stensil. Det fungerer forøvrig veldig bra å legge på crayons med både fingre og svamper, i kombinasjon med stensil. Du får et litt tykkere lag med kritt, men dette herdes når det får stått litt.
 Også har jeg så klart drooooodlet litt da, rundt blingen min feks. Som forøvrig er fra Marianne Design.

"Happiness" har jeg embosset for å få den til å stikke seg litt ut. Sommerfuglen var opprinnelig hvit og er fra Kort og Godt, men har blitt malt blå med art spray, for å få den også til å komme litt mer frem i bildet. 

For en nærmere titt på Marabu Mixed Media produkter, ta en tur inn HER.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar