onsdag 26. juli 2017

Store tags som kort.

Noen ganger kan en tag være en smart løsning i stede for et kort. Tags kommer jo i uendelige variasjoner av størrelser og utseende, men som kort liker jeg best de som er litt større.
Her har jeg dekorert to store tags fra prima:

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, og rotet frem litt gamle blonde-rester som fikk nytt liv. De koselige stempeltrykkene er også fra Papirdesign, og chipboard hjerter og hjerter med grener er fra Wycinanka. Jeg stanset ut sirklene med dies fra Marianne Design.

Jeg har holdt pyntingen helt enkel, bare lagt lag på lag med mønsterark. Baksiden er også helt enkel, med et mønsterark til å skrive på. Jeg har lett for å glemme meg og pynte mye på tags, men når man skal kunne skrive på baksiden er det en fordel å pynte litt "flatt".


Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar