lørdag 22. juli 2017

Slår et slag for CAS

Hei hei gode lesere :) 

I dag slår jeg et slag for CAS, Clean And Simple. Det er ikke alt for ofte at jeg gjør akkurat det, kanskje mest fordi jeg elsker alt det scrappeværden har å by på av godiser å leke med. MEN noen ganger får jeg lyst å prøve noe nytt, og etter å ha kjøpt disse fine musikant-stemplene brukt fra Kristin, måtte jeg lage noen enkle små bursdagskort, med musikantene i fokus så klart.


Jeg har valgt meg Papicolor sin hvite kraft kartong som base, den er nydelig å jobbe med. Litt grovere en vanlig kartong, med en litt røffere overflate. Jeg brettet korte i to, det måler ca 10 x 12 cm i str. Utenpå har jeg lagt et sort panel med Papicolor sin sorte kraft kartong. Også denne er litt mer spennende en vanlig sort kartong, da den ikke er glatt men ru i overflaten. Til slutt har jeg stemplet motivet mitt med sort vannfast blekk på hvit kraft. Jeg har brukt stempelpute fra Staz-On i fargen "Jet Black". Deretter har jeg brukt en tynn pensel som jeg har dyppet i Marabu Mixed Media Art Spray i fargen: Chilli - Orange - Sitron Gul, som jeg har fylt inn i instrumentene + sprayet på chipboard hjertene fra Wycinanka.

Jeg har droodlet litt, dvs stipplet en linje langs to av kantene med tynn tusjpenn. "Gratulerer" er fra en av Kort og Godt sine stempelplater.

Jeg har droodlet litt, dvs stipplet en linje langs to av kantene med tynn tusjpenn. "Du er unik" er fra en av Papirdesign sine stempelplater.

Samme teknikk som over, også her med stempel fra Papirdesign.

Kartong fra Papicolor og Marabou produktene føres gjennom Global Hobby og Kunst.
Kortene kan også ses hos Scrappelyst.http://scrappelyst.blogspot.no/

Elin.

2 kommentarer:

  1. Heisan!
    Du fikser enkle kort også du !! Kjempe flotte musikere!!!
    Klem

    SvarSlett