lørdag 29. juli 2017

Enkel PL med tekst i fokus.

Jeg har laget noen enkle PL sider i det siste, og synes det er så deilig at det ikke alltid må være så avansert! For meg er det å pynte med alle mulige herligheter, en av de store tingene inne scrapping. men når det kommer til PL eller lommescrapping, er det en utrolig fin måte å øve på at "less is more" noen ganger :)

Denne PL siden har fått dominans av tekst og farger. Kortene er ferdige fra produsent, og jeg har kun hatt fokus på å forteller dagens historie. Noen får enkle chipboardhjerter fra Scrapiniec er alt som har fått plass av pynt :) 

Jeg scrapper ikke PL kronologisk, som mange gjør, men etter hvilke bilder som appellerer til meg der og da. Jeg mixer PL og LO i vårt familiealbum, for å skape variasjon i måten jeg forteller våre historier på. Det er så koselig å bla i albumene etterpå, når det ikke blir ensformig.



Takk for at du tittet innom :)
Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar