tirsdag 11. juli 2017

Juligrublis hos Scrappelyst - blomster i tre farger

Vi er i en årstid da det spirer og gror, og fargene stråler imot oss. 

I sommerhalvåret hører det med en blomsteroppgave, men denne gangen med en liten vri. Vi ønsker å se blomster i minst tre farger på et og samme papirprosjekt. Og ja du kan bruke hvit og svart også :-)

Frist for å delta er 6. november 20.00Reglene for deltakelse finner du her.


Jeg har laget en bordkalender, med masse skjønne sommer og vårlige farger! Mønsterarkene fra Studiolights 6x6 blokk "Romantic summer" og " Beautiful flowers" har blitt hypping brukt her. Jeg har dekorert forsiden med et tekstmotiv fra et av Papirdesigns klippeark "Til ettertanke", chipboards fra Scrapiniec, blomster i ulike farger fra I Am Roses, og dotter fra Papirdesign. Selve spiralfeste på toppen har jeg laget selv med innbindingsverktøy og spiral.


Her er eksempel på innsiden. Har holdt de veldig enkle, både fordi de skal stå pent og ikke bule, men også fordi jeg synes det er delikat :) På innsiden har jeg brukt kalender ark fra Papirdesign som heter "Gledelig jul", og div dotter og kakeservietter til pynt.




Takk for at du tittet innom, og ta gjerne turen til Scrappelyst for å vise fram din tolkning av oppgaven vår :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar