torsdag 2. april 2020

Be the very best verson of you.

Er det lenge siden du tittet innom vårt store utvalg av paletter? Jeg har latt meg inspirere av denne paletten på dette prosjektet. Har du latt deg inspirere av en av våre paletter?



Min art journal side ble slik:


Jeg hadde lyst til å lage en Mixed Media side med akrylfarger til en forandring, så denne gangen har jeg latt Amsterdam sine akryler får spille hovedrollen! Jeg har brukt følgende farger: Titanium white, Carmine, Vermillion og Primary Yellow.

I tillegg har både art spray og art crayon i sort fått lovt å bli med ;)


Først har jeg klartgjort siden med litt washitape og et utklipp fra et ukeblad jeg falt for. Disse er festet med decopage lim, før jeg har lagt på akrylmaling. Da har jeg lagt en dråpe av hver farge inntil hverandre, før jeg drar over med ett gammelt bankkort. Deretter legger jeg på stjernestensil mens malingen er våt, og tørker med våtserviett for å få frem stjernene. 


Stjernene har jeg markert opp med Sakura Micron penn, i tillegg til litt streker og droodling.
Jeg har også lagt på Marabu Mixed Media Akryl Paste med stensil, før jeg bruker litt sort Marabu Mixed Media Art spray i sort. Noen frykter kanskje sort, men jeg synes den skaper nødvendige kontraster i slike sider.




I tillegg til nevnte produkter, har jeg også brukt stickers fra me and my big ideas.

Marabu, Amsterdam og Sakura forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Finn din nærmeste forhandler på hjemmesiden deres :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar