søndag 5. april 2020

Utfordring for april - Lag på lag

Utfordringen for april hat vi kalt "Lag på lag". Vi vil altså denne gangen se flere lag på prosjektet ditt. Med flere lag mener vi mer enn 2 lag oppå hverandre. Vær kreativ og vis oss ditt bidrag!

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Mitt "lag på lag" bidrag er en mixed media side inspirert av palett nr #4 HER. Som dere ser, har jeg rett og slett skrevet ut paletten på fotopapir og brukt den som motiv. Jeg har bygget opp siden med pappen som er inni pakninger med halvperler og blomster ol. Grunnet med hvit gesso fra Amsterdam. Lagt på Marabu Mixed Media Acryl paste med stensil. Deretter har jeg lekt med Marabu Mixed Media Art Sprayer og Crayons. Så lag på lag med både paneler og farger.


Jeg har valgt farger i tråd med paletten så klart, men også brukt sort/hvit washi tape og tekster fra Maremi smallart.



Utfordringen finner du så klart hos Scrappelyst:

Utfordringen vår har frist den 30.april 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.

1 kommentar:

  1. Så utrolig lekkert kort <3 flott med detaljert forklaring hvordan du har gjort det. Så lurt å bruke bildet fra paletten, det er jo så fint :-) ha en god påske!

    SvarSlett