lørdag 31. august 2019

Summer Vibes 2019!

I ekte sommerlig ånd, har jeg scrappet et par kort med utgangspunkt i en av Studio Light sine Die Cut 3D blokker. En liten perle av en blokk om man vil ha mange elementer samlet på ett og samme sted: Tekster, motiver, dekor-elementer, større mønsterarkdeler +++

Her kan dere se hva en av mine blokker inspirerte og tillot meg å lage:

Mitt første kort  har fått motiv og tekster fra blokken "Summer Feelings". Jeg har pyntet opp litt ekstra med div blomster fra I Am Roses, noen halvperler fra Staz, en stor kakeserviett og bittesmå søte sommerfugler stanset ut med dies fra Sizzix.

 Innsiden har også motiv-tekst fra samme blokk, samt mønsterark fra Studio Light Paper Pad (15x15) fra samme serie.


Kort nr 2 er også laget med elementer, tekst og motiv fra samme blokk. Den kule formen på kortet er litt juks, for jeg har bare limt den på et vanlig kort brettet på hvit papicolor kartong. MEN effekten er utvilsomt kul. Og denne formen får du også som dies fra Studio Light, om du digger den like mye som meg. Litt blomster fra I Am Roses og Kort & Godt er med, samt en kakeserviett. Og selvsagt må det som ikke synes, nevnes også: 3L 3D puter i bøtter og lass :D


Kortene kan også ses hos Scrappelyst :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar