tirsdag 6. august 2019

You don't get to decide...

Jeg har i årenes løp hørt mange si at kunst er terapi. Jeg har aldri sett det slik selv, jeg har bare lekt og koset meg og hatt det gøy hele veien... fram til i fjord høst. Da oppdaget jeg at Art Journaling ble mer en bare hobby. Jeg oppdaget at denne lille søte A5 blokken fra Marabu Mixed Media, kunne romme så utrolig mye følelser og frustrasjon og formidling av indre opplevelser.

Til nå har jeg bevist valgt å ikke dele mine mer dystre og mørke sider, men tenkte at jeg kanskje skulle tørre det for en gangs skyld ;) 
Denne siden laget jeg på en litt ekstra tung dag. Jeg har brukt samme teknikk som tidligere; Maling, våtserviett, stensil, droodling ++
Nytt på denne siden er collage. Jenta er klippet ut fra et moteblad og limt på siden etter at fargene er lagt på.

 Jeg har brukt Amsterdam Akryl maling i hvit, sort og blågrå toner. Jeg har markert diamantformen etter stensilen med Sakura Gelly Roll Pen. 

Jge har fått større og større behov for å kunne lage mine egne tekster i de senere månedene, så jeg investerte i et lite skrin med bokstav stempel og er dermed fri til å komponere mine sitater selv (evt basert på tips fra nett, blader, bøker etc).
Her har jeg trykket bokstavene på hvit kvistkartong fra Papicolor, før jeg streket rundt hver linje og limte de på med Amsterdam Gel Medium - Matt.


Mitt tips til deg som trenger å få utløp for litt følelser: Prøv litt Art Journaling ;) 

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar