søndag 11. august 2019

Grublis for august - skisse

I månedens grublis hos Scrappelyst har vi lyst til at du skal ta utgangspunkt i en av våre skisser på prosjektet ditt. Du finner LO skisser og Kort Skisser her. Husk og skrive hvilken skisse du har benyttet deg av.

Jeg kjørte på en LO Skisse denne gange, nærmere bestemt skisse #15.
Layouten er scrappet av min lille skatt, fra i fjord sommer da han oppaget sandkasse for første gang. 
 

Med et passende mønsterark fra Studio Light gikk jeg løs med Marabou Mixed Media Acryl Mousse og Amsterdam Skrape str M (til å lage mønster/struktur med).


Etterpå satte jeg på bildet mitt og journaling feltet. Jeg har droodlet og dekorert med Sakura Pigma Micron pen (sort). Som dekor har jeg valgt mange elementer fra Studio Light sin Die Cut 3D blokk - Summer Feelings. Halvperler og bling fra Staz.



Grublisen vår har frist den 6.september kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.
Biddraget ditt kan du legge inn hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar