onsdag 17. juli 2019

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst, og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst. Denne måneden kjører vi "alt er lovt" tema, noe som gir deg frie tøyler til å lage HVA du vil :D Deilig, ikke sant?

Jeg vil vise frem en koselig layout av min lille balldronning. Første nyttårsball på barneskolen (mellomtrinnet) må så klart dokumenteres:


Jeg bygget opp bakgrunn med Amsterdam Akryl Maling i fargen Persian Rose og hvit. Jeg har brukt stesil og i tillegg brukt korken på en sprayflaske for å lage ringer. Gulldetaljene har jeg laget ved hjelp av Cosmic Shimmer Metallic Gilding Polish i fargen Gold Treasure. Blomster, ark og detaljer er fra Prima.




Du kan levere ditt bidrag til månedens utfordring på Scrappelystsiden, via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar