torsdag 11. juli 2019

Grublis for juli - hjerter

I grublisen denne måneden vil vi hos Scrappelyst se hjerter på prosjektet ditt. Du velger selv om du vil ha ett hjerte eller mange hjerter, store eller små.

La deg gjerne inspirere av scrappelyst sine LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

 Jeg har valgt blant annet hjerter til dekor på denne fargesprakende layouten. Den lekre dekoren er stickers fra Marianne Design. Mønsterark og stempel er fra Studio Light.

Jeg har valt å kutte ut trekanter i det kule mønsterarket med et suverent verktøy fra Sizzix: Multi Tool. Den har skapt skalpellblad på ene siden, og distresser til papirkantene på den andre siden.

Bokstavene er stanset ut meg dies fra Sizzix - Brush lowercase alphabet. For å skape pop-up effekt, har jeg stanset samme bokstavene i hvit mosegummi og limt mønsterark-bokstavene oppå. Kantene har jeg markert med sort Sakura gelly roll pen.


 Samtlige produkter distribueres igjennom Global Hobby og Kunst her i Norge. Sjekk gjerne ut deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.
 
Grublisen har frist den 6.august kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar