søndag 17. september 2017

Mer inspirasjon til september-utfordringen

Det er tid for en liten påminnelse om pågående utfordring hos Scrappelyst denne måneden. Temaet er STRIPER, og det kan jo løses på mange slags vis. Jeg har valgt å lage en LO med ene frøkenen min, da hun var litt mindre og meget engasjert i såbebobbler :D


 LOen er laget etter skisse #24 som du finner under skissefanen vår. Jeg har brukt to ulike mønsterark fra Papirdesign, som jeg har sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray i fargen Sky Blue. Jeg har også lekt med stensil og Marabu Mixed Media Mousse i fargen hvit, for å skape litt liv og tekstur. Dekorasjon består av bl.a chipboards piler og swirls fra Wycinanka, blomster fra restekassen, hjemmefarget osteklut og blanke pebbles. Cipboard pilene er sprayet, mens swilen er embosset med embossingpulver fra Creative Expressions i fargen Silver Shine. Teksten er fra Scrapiniec, og embosset med både sølv og blåtoner.


Vil du delta på utfordringen vår? Klikk deg inn HER , så finner du linken øverst på siden med info om oppgavebeskrivelse, regler og leveringsinfo :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar