tirsdag 26. september 2017

Bursdagskort med fugler.

Har du tatt deg tid til å snuse litt på digitale filer på Etsy i blant? Om svaret er nei, så vil jeg herved anbefale deg å ta en titt på denne linken HER.

KristieArt desig har utrolig mange flotte digitale filer til scrapping. Motivene er i ulike størrelser og ulike utforminger. Jeg har lekt meg med disse i dag:


Jeg synes fugler og blomster som motiv, kan være litt vrient i blant, men disse appellerte til meg og her ser dere resultatet: 2 bursdagskort i str 15 x 15 cm.


 Jeg har brettet basen av kraft kartong fra Papicolor, før jeg har dekoret med diverse papirer fra Studiolight. Jeg har lagt på glitterpaste fra Creative Expressions før jeg dekorerte. Motivet fra KristieArt design har jeg rammet inn med en kakeserviett, chipboards fra Scrapiniec og blomster fra I Am Roses. Tekststrimlene er fra et Papirdesign ark, og pyntebærene fra Kort og Godt.


Tenkte å dele et lite tips også: Ser dere den hvite blomsten? Den er ikke original nei... Har en liten plastkurv med diverse "reste-blomster" som ikke har passet inn, eller som har blitt alene i en bunt. I manko på en større blomst til kortet, kombinerte jeg to! En trellisrose som jeg knep tuppen av (den var knesj rosa!) og en enkel hvit sweetheart blossom = Ny blomst som passet mitt formål i dag ;)


 Innsiden er helt enkel: En kakeserviett bak et av blomstermotivene på samme digifil, og et koselig stempeltrykk fra en Kort og Godt stempelplate.


 Kort nr to er også laget på base med kraft kartong, kombinert med deilige mønsterark fra Studiolight. Dekoren består i chipboards fra Wycinanka, blomster og blader fra I Am Roses, dotter fra Staz og "Enjoy" er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Creative Expressions.


Elsker fargekombinasjon lilla og turkis altså <3 


Innsiden ble helt aldeles enkel på dette kortet, masse god skriveplass.

Produkter fra Studiolight og Staz føres gjennom Global Hobby og Kunst :) 
Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.








1 kommentar:

  1. Nydelige kort du har laget med fuglene. KristieArt design er en av mine favoritter når deg gjelder ferdige bilder, det er utrolig mye fint der. Nydelig den hvite blomsten du satte 2 sammen av, lurt triks for å få litt annerledes blomster. Fine innsider du har laget også. Sr at det går fint an å bare lime papir uten pynt inni:-) Takk for tips!

    SvarSlett