søndag 10. september 2017

Feminine kort med KristieArt Design

I dag har jeg tre feminine kort å vise dere: 1 til konfirmant, 2 tenkt til veninnekort. 
Jeg har scrappet med stilige motiver fra KristieArt design, du kan se filen jeg har jobbet med HER.




 På det første kortet har jeg brukt mønsterpapir fra Studioligt. Jeg har dekorert med litt blonder, blomster og bær fra restekassen og gode ord. "<3 klem" er stanset med dies fra Kort og Godt i hvit mosegummi, som jeg har lagt litt glitter på. Som dere ser er ikke alle blomstene orginale, men satt sammen og trikset litt med ;) De er opprinnelig fra I Am Roses.


Her ser dere at jeg har jukset sammen enn trelisrose med en liten lilje ;) 


Kort nummer to ble et enkelt konfirmasjonskort til en jente, i rødrosa toner. Mønsterark fra Studiolight også her. Jeg har brukt litt blonderester og stanset et panel med en Marianne Design dies, som jeg har lagt bak bilde. "Kjære konfirmant" er stanset i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign. Bling er også fra Papirdesign.


Det tredje og siste kortet ble et venninnekort i blåtoner. Dekorert med roser fra I Am Roses. De gule dottene er fra Staz. Hjerteklem er fortsatt fra Kort og Godt, stanset i hvit mosegummi. Jeg har også brukt vokset bommullstråd fra Kort og Godt på toppen av de siste to kortene.

Elin.










1 kommentar:

  1. Så nydelige kort alle 3 .herlige motiv , farger og pynt . klem Synnøve

    SvarSlett