mandag 15. februar 2016

En stor og varm klem.

En liten gavepakke i all enkelhet, men sammtidig veldig koslig å både gi og få. Jeg har dekorert en fyrstikkeske, og laget gavepakke med telys i en cellofanpose.

Her har jeg brukt restepapirer til å kle både fyrstikkesken og til å stanse ut en form til å ha på toppen. Der har jeg brukt en marianne design dies som jeg har brettet dobbel på langs, og festet med dobbelsidig tape. Jeg har dratt over med litt sverte, for å fremheve embossinge. Stempelet er fra NSS, og blomstene fra Papirdesign. Det samme er halvperlene.

Disse gavepakkene kan man gjøre så enkle eller avanserte som man selv vil. De kan pyntes lite eller mye, og de kan inneholde både store og små lys eller fyrstikk esker. Eller kanskje noe helt annet?

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar