mandag 26. mars 2012

Hemmelige Venn.

Da var jeg tilbake på østlandet, dog en dag etter plan. Koslig når flyselskapet innstiller flyet hjem og gir beskjed 2-3 timer før avgang... Har hatt ei kjempetrivelig helg i Bergen. Kosa meg masse med trivelige damer, nye lærdom i scrappeverden, god mat, gode samtaler og tro det eller ei : Bergenserenes dialekt er faktisk til å leve med etter ei stund! :p Haha den var kanskje litt stygg, men Bergen var en flott opplevelse.Jeg fikk testet to nye ting: Metallkort!!! og å lage egene cross bakgrunner, dvs slike bakgrunner man maskerer med post-it lapper og lager rutenett av. Gleder meg til å vise fram når jeg får tatt litt bilder.

Tenke å vise fram et kort jeg laget til "hemmelig venn" prosjektet jeg var med på. Kortet er laget etter samme mal som i innlegget om  brettekort fra hjertet:



Ark fra Maja Design, kartong fra Bazzil. har brukt MS puncher langs topp og tag-lommene, men i stede for tags ble det Toddy :o) Stempel fra NSS og Stempelglede. Pyntet enkelt på innsiden med tekopper og kanne fra samme kolleksjonen. utsiden har fått et nostalgisk bilde, en bit bølgepapp, halvperler og blomster er fra hobbyhimmelen.

- Elin

5 kommentarer:

  1. Så kjekkt at du har kost deg og lært nye ting.Gleder meg til å se.
    Dette kortet var kjempeflott.Flott pyntet.Det er så fin bretteteknikk dette.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Et rigtig flot "venne kort" jeg glæder mig til at se det du fik lært. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Så flott. Super ide å putte godsaker inni lommene.

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Så snille dere er damer <3

    SvarSlett