torsdag 22. mars 2012

3 år med værdens beste!

Denne uken feirer jeg og sambo 3 år sammen og i den annledning måtte jeg jo lage et lite kort til han, sammen med en liten pakke! Siden kjæresten er ihuga narturfrelst jeger og fisker, måtte det selvfølgelig bli et motiv deretter. Da syntes jeg denne lekre typen fra Whipper Snapper passet perfekt. Det var også en morsomt motiv å øve på for en stakkars nybegynner. 




Tror det er dette de kaller "Easel Card"? Eller pop up kanskje? Mr Elg er i allefall farget med prismacolor og stanset ut med spelbinder. Har holdt kortet enkelt og greit da det tross alt er til en kar! Mønsterarkene vet jeg ikke hvor kommer fra, men basen på kortet er bazzill. Litt bånd som er festet med stiftemaskin, noen halvperler og hjerter, samt litt sværting av kantene er alt her :)

Nå blir det stille fra  meg til over helgen, for i morgen reiser jeg til Bergen for å kooooose meg sammen med noen skjønne scrappedamer der oppe. Minitreff om du vil, med god mat, godt selskap og kreativitet. Gleder meg masse! Ønsker dere alle ei super helg, og tuuuuusen takk til alle som tar seg tid til å titte innom meg og legge igjen kommentarer. Det betyr enormt mye for meg :o)


- Elin

4 kommentarer:

  1. Det blev da et skønt kort, som den udvalgte nok vil sætte pris på. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 3års. Flott kort du har laget.

    SvarSlett
  3. Grattis !!
    Flott easelcard /staffelikort du har laget.Likte det mønsterpapiret veldig godt.
    Kos deg i Bergen ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. ^Åhåååå så morsomt dette var! Gratulerer så masse med tre år!
    Synes du var kjempeflink til å fargelegge jeg altså! :)

    SvarSlett