mandag 26. november 2018

Merry everything and a happy always.

I år har jeg vært så heldig å få lage mange mange julekort! Tidligere år har det blitt noen få til eget bruk, men i år har min nye nabo bestilt en hel haug hos meg <3 Det som er litt gøy er at hun er gift ed en engelskmann, de har bodd i England i mange år og har masse familie og slekt der. Siden mange av kortene skal den veien, måtte jeg pusle inn litt engelske tekster på kortene, og der kom Marianne Design meg til unnsetning!  De har noen flotte stempelplater med engelske tekster, jeg har brukt denne:

Bilderesultat for marianne design stamps happy holidays

Happy Hollidays heter platen, for en herlig liten perle med morsomme uttrykk :D
Her kommer to kort med stempler fra denne platen:

Først et vinter hvitt kort, med "hvit på hvit" stil. Her har jeg brukt litt rester av både mønsterark, blonder og bånd. Motivet er fra Studiolight, helt nydelig spør du meg! Hvite julestjerner fra Papirdesign og dekorbær fra Kort Og Godt.

Her har jeg rufset kanter, punchet litt og trykket ut former med dies. Jeg har bevist ikke svertet kantene, da jeg ville ha et rent uttrykk.

Kort nr to har et litt mer "nordisk" preg synes jeg. Det er tungt preget av treverk i både motiv og mønsterark, som begge er fra Studiolight. I tillegg har jeg brukt hvit bølgepapp fra Folia, som er svertet på lik linje med alle kanter på mønsterark-panelene. Dekoren er preget av treverk den også: Hamp og chipboard-stjerner, og noen søte hvite snøballperler da.



Produkter fra Studiolight, Marianne Design, Folia og Hugsnugbånd føres via Global Hobby og Kunst. Din nærmeste forhandler kan du finne HER.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar