mandag 12. november 2018

#happydays

Hei hei. I dag har jeg en layout å vise dere, igjen! Koser meg så med å lage layouts for tiden, og synes det er en yppelig måte å ta vare på gode minner på. Et bilde kan si mer en 1000 ord, men om du i tillegg fremhever bildet med lekre papirer og detaljer, får du en hel historie ;) 

Til denne layouten har jeg brukt en av våre paletter til inspirasjon:



Jeg valgte meg enn nøytral bakgrunn i grått og hvit til denne layouten. Så fant jeg frem mange ulike tags og cutouts jeg trente å få brukt opp, limte de på og grunnet det hele med Amsterdam White Gesso. Da den hadde tørket, fant jeg fram mitt Van Gogh Akvarell skrin. Digger å lage farger og liv med vannmaling, det gir så utrolig mange muligheter!


Jeg farget bakgrunnen med rød-orange toner som jeg påførte en cellofan pose, før jeg trykket det på arket der jeg ville ha farge. Etterpå splattet jeg litt med de samme fargene + sort og hvit. Da får jeg litt variasjon i mønster og bevegelse.

Jeg har grunnet chipboards med Amsterdam White Gesso også, og tørket de for så å embosse de md frantage.



 Til dekor har jeg brukt litt blomster fra I Am Roses, og til en forandring har jeg tatt med litt metall pynt som har fått et strøk gesso.


Amsterdam White Gesso og Van Gogh Akvarellmaling føres gjennom Global Hobby og Kunst.
Sjekk ut din nærmeste forhandler HER.

Elin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar