søndag 18. november 2018

Hugs, kisses & Xmas wishes .

Mens noen får litt hetta av å tenke på at vi har bikket over på høst og tusler mot vinter, får andre sommerfugler i magen av å endelig lette på lokket til "julstash" kassa i scrappekroken! Noe så deilig, å endelig kunne starte med litt juleproduksjon!

Var så heldig å få en tidlig bestilling på div julekort tidlig i år, og da sier man ikke nei vel?
Her er årets første julekort fra meg:

Mønsterarkene er fra Studiolight, det samme er motivet. Jeg har stanset ut juletrær i hvit bølgepapp, med dies fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt litt hvit tyll, noen "snøball" bling og litt sverte rundt kantene. Enkel dekor, men det gjør seg med kontraster mellom lyst og mørkt.


De koselige tekstene er fra en flott stempelplate fra Marianne Design: Happy Winter. 



Kort nr to ble med en god norsk "juleklem" stanset i hvit mosegummi. Jeg har brukt restene av Studiolight arket fra det første kortet, så kjekt å få brukt opp. I tillegg til et nydelig motiv (også dette fra Studiolight) har jeg lagt på litt truktir med hvit paste fra Marabu. Dekoren er veldig enkel; noen få chipboard stjerner, og søte dugdråper fra Staz.


Produkter fra Marabu, Staz, Studioligt, mosegummi og hvit bølgepapp føres gjennom Global Hobby og Kunst. Finn din nærmeste forhandler HER.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar